f

Design by Leona Z. P.

2015. április 6., hétfő

Kritika #2-A titkos levél jelentése




Blog címe: A titkos levél jelentése
Író:Dérlepke



A történetről

Van olyan, hogy valakit nem a szülei nevelnek fel. 
Van olyan, hogy egy gyereket nevelőszülők nevelnek 
sok másik gyerekkel együtt. Sok gyereket a szülei 
nem akarnak örökbe adni, viszont nem is foglalkoznak 
velük, ezzel traumát okozva nekik. Noémi is egy ilyen 
lány. Nem tud semmit a szüleiről, viszont tudomására 
jut egy levél, amit ők írtak neki. Meg szeretné találni, 
de ha előkerül is, akármi lehet benne.
Vajon valamikor elő tudja keríteni, miután hallott pár
dolgot az őseiről, származásáról? Számíthat-e jó 
barátnőjére, Ágira, aki általában az ésszerű dolgokban
kitart mellette? Segítségére lesz-e a varázshatalom, amit 
a génjeiben hordoz, vagy csak akadályozni fogja? Vajon
megtalálja-e a levelet? Változtat-e valamit a titkos levél?


Mivel még csak a prológus van fent, ezért nem fogok pontozni, csupán elmondom a véleményem.
Nos, a prológus nagyon tetszett, habár én kicsit kevésnek tartottam.Jó nekem még a sok is kevés szóval...Nagyon jól fogalmazol, szép kerek mondatokban.Részletesebben leírod a történetet és ez nagyon jó.
A fejléc is nagyon szép.Látszik rajta, hogy egy misztikus és fantáziadús történet egyik kiegészítő eleme.Az egész design összhangban van és a sötétkék árnyalat is passzol.Az ilyen fantasy blogokhoz a szürke,fekete,kék és a vörös színárnyalat áll jobban.
A bejegyzés betűtípusát el lehet olvasni, szóval nincs vele gond.A bejegyzés címének a betűtípusa is tetszik.
Több mindent nem is tudnék hozzáfűzni, viszont feliratkoztam a blogodra és továbbra is látogatni fogom.:)


 Ha olvasni szeretnétek a blogot, akkor itt a LINK


2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon örülök a véleményednek, és annak, hogy tetszik a blogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én örülök annak, hogy ilyen jó blogot találtam:)

      Törlés